שיטת הבניה של רייכבך והפעם: ביסוס רצפת בטון, איטום ושורש המבנה.

מהיתרונות הגדולים ביותר של
שיטת הבנייה שלנו עד לחיבורים בבנייה

מה שאנחנו יכולים לראות כרגע, אנחנו ממש בכניסה לבית ואפשר טוב מאוד לראות את החיבור של בין הבטון לאלמנט שלנו MGO ושאר חתך הקיר.

כל הבניה מתחילה בקידוח הקלונסאות על פי דו”ח קרקע שלמעשה התווה מהנדס הביסוס. פה ספציפית היה קידוח לא פשוט בגלל הרכב הקרקע. את ראשי הקולנס מחברות קורות יסוד, קורות יסוד של 30-40 ס”מ על פי תוכנית מהנדס, מעליהן יצוקה הרצפה, רצפה ה-00 ומה שאנו יכולים לראות ב-20 ס”מ האחרונים זה למעשה חגורת בטון שמקיפה את כל הבית, וזה למה? זה כדי שהקיר המתועש שלנו, הייחודי שלנו שתכף נפרט עליו קצת, לא ישב על קו הבטון פתוח למים, אלה מוגבה יותר, שהתפר בינהם יהיה מוגבה. כל הבטון אטום 2 שכבות, על פי תקן, למעשה לא תהייה חדירת מים לתוך הבית ואנחנו יכולים לראות את קיר ה- MGO.

ה- MGO היתרון שלו זה שהוא קיר רובסטי זה אלמנט ב-60 ס”מ רוחב, 9 ס”מ עובי על 3 מטר גובה. הלוחות מחוברים האחד לשני בדבק על פי הוראות יצרן. כל המערכת הזאת נחה על מסלול מתאים, מפח מגולוון בחלק התחתון, הכל מונח אחד ליד השני, מעוגן ותפוס חזק. גם בפינות יש אלמנט פינה שהוא למעשה משקוף שמקבל לתוכו את ה- MGO, מקבע ותופס את ה- MGO שבא וניצב לפינה.

שלח הודעה
1
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?